عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

دشمنان نظام و انقلاب برای تخریب شهید سلیمانی هر اقدامی می‌کنند/ باید حرکت‌های ایجابی برای شناساندن بیشتر شهید سلیمانی نسبت به گروه‌های مختلف جامعه را تقویت کنیم

مهدی فضائلی در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم، گفت: بنیاد مکتب حاج قاسم به سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر بپردازد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب طی بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب به موضوع سبک زندگی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بنیاد مکتب حاج قاسم به سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر بپردازد.

وی در ادامه به موضوع ولایت فقيه از دیدگاه شهید سلیمانی پرداخت و افزود: ضروری است بنیاد مکتب حاج قاسم به صورت مستقل مجموعه سخنرانی‌ها و تبیین‌هایی شهید سلیمانی نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی را چاپ و منتشر کند.

فضائلی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای نسل‌های مختلف جامعه و جوانان یک فرصت است، اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای تخریب شهید سلیمانی هر اقدامی می‌کنند و هجمه‌ها علیه این شخصیت محبوب زیاد است.

وی یادآور شد: ما باید حرکت‌های ایجابی برای شناساندن بیشتر شهید سلیمانی نسبت به گروه‌های مختلف جامعه تقویت کرده و درباره چرایی این هجمه‌ها علیه شهید سلیمانی روشنگری داشته باشیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس