رژیم صهیونیستی در محاصره‌ی معادله‌ی حاج‌ قاسم است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت که تحولات اخیر منطقه و در صدر آنها ازسرگیری روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان، عرصه را بر دشمن صهیونیستی تنگ‌تر می‌کند و این رژیم امروز تحت محاصره معادله وضع شده توسط شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ «نبیل قاووق» ادامه داد: ما معتقدیم که نزدیکی روابط کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با ایران، سوریه، یمن و عراق به معنای پیروزی محور مقاومت در وضع معادلات سیاسی و میدانی جدیدی است که چهره منطقه را تغییر داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در حالت اضطراب و وحشت به سر می‌برد، زیرا در محاصره جبهه‌ها و میدان‌های مسلح با موشک و همچنین در محاصره معادله حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان ادامه داد: حاج قاسم برای تقویت مقاومت در یمن، غزه، لبنان، سوریه و عراق تلاش کرد تا بتوانند زرادخانه موشکی ویرانگری را در اختیار داشته باشند که موشک‌های آن به هر وجب از اراضی اشغالی برسد.

شیخ قاووق پیشتر گفته بود: «دشمن ما اسرائیل، با توجه به تغییر معادلاتی که به برکت نیروهای مقاومت اعمال کرده‌ اند، بدترین روزهای خود را از سال ۱۹۴۸ به این سو سپری می کند و اوضاع این رژیم چه در داخل و خارج بغرنج و در محاصره بحران و آتش است».

وی تصریح کرد: اکنون در شرایطی هستیم که اسرائیل قبل از اینکه بخواهد به جنگ با لبنان فکر کند، باید هزار بار حساب و کتاب کند، زیرا می داند که لبنان به یکی از مصون ترین کشورها در برابر تهدیدات این رژیم تبدیل شده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس