شهید سلیمانی علاقه‌داشت به او بگویندسرباز وطن

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی این است که چقدر این مقام سربازی ارزشمند است که سردار دلها، سرلشکر پاسدار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، علاقه داشت به او بگویند، عنوان «سرباز وطن قاسم سلیمانی»، و روی سنگ مزار مطهرش این نوشته حک شده است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل ازدفاع پرس، سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در پانزدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی دریایی سپاه مزین به نام مبارک حضرت علی‌اکبر (ع)اظهار داشت: دنیا ملت ما را ملتی رشید، باصلابت، مقاوم در برابر استکبار، مستقل، غیور، شجاع و قوی در مقابل دشمن و ظالمان می‌شناسند و این عزت و افتخار مرهون شهدایی هستیم که با نثار جان خود عزت آفرینی کردند و ایران و ایرانی را در جهان، سرافراز و سربلند نمودند تا به این شرافت ایرانی خود افتخار کنیم. افتخارات به راحتی بدست نیامده، خون دلها خورده شد،سختی هایی ملت مقاوم ما تحمل کردند، شهدای گلگون کفنی تقدیم شد تا امروز شاهد ایرانی آزاد و مستقل باشیم.

سردار تنگسیری گفت: ما به عنوان جاماندگان قافله شهدا باید خیلی مواظب باشیم، به گونه‌ای عمل کنیم که در مسیر امام و شهدا قدم برداریم و به قول حاج قاسم عزیز که می‌گفت: «جمهوری اسلامی حرم است»، باید سعی کنیم با عملکرد شایسته خود، مدافع خوبی برای این حرم باشیم، چون همه ما اگر مثل شهدا خوب عمل کنیم و درست، تمام مشکلات مان حل می شود. هر فردی باید به وظیفه‌ای که بر عهده دارد واقعاً درست عمل کند تا نظام اسلامی به پیشرفت خود بصورت جهشی ادامه دهد و یکی از عناصری که باید در این عرصه درست عمل کند شما سربازان جوان هستید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی این است که به جایگاه شرافتمندانه «سربازی» ارزش و ارج نهاد؛ احترام گذاشتن به سربازان را وظیفه خود می دانیم و شما را مثل فرزندان خود دوست می دارم. چقدر این مقام سربازی ارزشمند است که سردار دلها، سرلشکر پاسدار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، علاقه داشت به او بگویند، عنوان «سرباز وطن قاسم سلیمانی»، و روی سنگ مزار مطهرش این نوشته حک شده است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس