«مردی که زبان کبوترها را می‌دانست» منتشر شد/داستانی کودکانه درباره حاج قاسم و آزادسازی آمرلی عراق

«مردی که زبان کبوترها را می‌دانست»؛ داستانی کودکانه درباره عملیات شکست محاصره شهر آمرلی عراق توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کتاب کودک «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست» به نویسندگی نازنین صابری بهداد و تصویرگری لیلا حیدری و توسط انتشارات «راه یار» و همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی، چاپ و روانه بازار نشر شد.

«مردی که زبان کبوترها را می‌دانست»؛ داستانی کودکانه درباره عملیات شکست محاصره شهر آمرلی عراق توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به کوشش مجموعه «خانه همبازی» و با حمایت بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده است.
شهر ۲۰هزار نفری آمرلی در حومه جنوبی استان کرکوک عراق در سال ۲۰۱۴ در محاصره کامل گروه تروریستی داعش قرار داشت اما بعد از ۸۹ روز مقاومت دلاورانه زنان و مردان این شهر در نهم شهریورماه ۹۳، با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به دست نیروهای الحشد الشعبی آزاد شد.

این کتاب در ۲۴ صفحه رنگی، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۰هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت و صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس