مکتب حاج‌قاسم برگرفته از فرهنگ دفاع‌مقدس بود

رئیس کمیسیون سیاسی، امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بود که مسیر تاریخ منطقه را تغییر داد و به سرنگونی داعش در منطقه منجر شد.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرنگار مهر، سردار قدیر نظامی در یادواره ۳۲ شهید عملیات رمضان شهرستان ملایر و شهدای محله ۱۸ متری سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عظمت امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت : این عظمت و قدرت از فرهنگ دفاع مقدس گرفته شده و هر جا بر پایه فرهنگ دفاع مقدُس، شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان و ایثارگران حرکت کردیم به توفیقات بزرگی دست یافتیم.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در عرصه، علم و فناوری، صنعت، دفاع، امنیت و… هر کجا در چهارچوب فرهنگ دفاع مقدس حرکت کریم با پیروزی و موفقیت همراه بوده و در سالهای اخیر نیز نمونه آن مقابله با داعش در سوریه به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

رئیس کمیسیون سیاسی، امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بود که مسیر تاریخ منطقه را تغییر و به سرنگونی داعش در منطقه منجر شد.

وی با گریزی به جنگ ترکیبی دشمن و اغتشاشات در کشور طی ماه‌های گذشته، گفت: دشمن طی چهار دهه نتوانسته در مقابل ما بایستد و فکر می‌کرد با این برنامه‌های چند روزه می‌تواند انقلاب را از پای درآورد. وی موفقیت ملت ایران را در سایه ایستادگی و مقاومت طی ۴ دهه دانست و خاطرنشان کرد: ما باید قدر این نظام و ولایت و داشته‌هایمان را بدانیم.

سردار نظامی با بیان اینکه امروز در بسیاری از کشورها که مدعی هستند، مشکلات داخلی زیادی وجود دارد که نمونه آن رژیم صهیونیستی است؛ گفت: ما باید شاکر نعمتهایمان باشیم و با پیروی از ولایت و در مسیر شهدا و مکتب دفاع مقدس همواره برای اعتلای این انقلاب تلاش کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس