جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

هیچ کسی مثل حاج قاسم از ظرفیت جوان‌ها در جهان استفاده نکرد/ شهید سلیمانی را باید به جهان معرفی کنیم

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای معرفی جهانی شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، روز دوم نمایشگاه سی و چهارم کتاب تهران در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» با استقبال از مهمانی رقم خورد که تجربه ای گران‌سنگ از سال‌ها همکاری با فرمانده شهید سپاه قدس دارد.

«حجت الاسلام علی شیرازی» جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اولین مهمان دومین روز کار نمایشگاه کتاب تهران بود.

وی دقایقی را مهمان میزبانان خود در انتشارات بود و سخنانی را در خصوص اهمیت کار فرهنگی و ضرورت تولید محتوا جهت تبیین شخصیت این چهره فراملی بیان کرد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه متاسفانه آثار منتشر شده با محوریت شهید سلیمانی به لحاظ کمی و کیفی قابل ملاحظه نیست و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در این زمینه استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شهید سلیمانی تنها متعلق به مردم ایران نیست و چهره ‌ای جهانی است. هیچ کسی به اندازه او از ظرفیت‌های جوانان در جهان استفاده نکرد و بر همین اساس باید تمام توان و ظرفیت موجود را برای جهانی شدن اندیشه حاج قاسم به کار گرفت.

حجت الاسلام شیرازی همچنین تولیدات محتوایی انتشارات مکتب حاج قاسم را ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: در جهان آثار متعددی پیرامون شخصیت شهید سلیمانی تولید شده و می‌شود اما مکتب حاج قاسم به واسطه ارتباط و دسترسی به افراد و اسنادی که دارد، باید سکان فرماندهی تمام تولیدات محتوایی و فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه را به دست بگیرد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش پایانی سخنان خود به اخلاص و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به عنوان دو خصیصه برجسته شهید سلیمانی در دوران زندگی مجاهدانه‌شان اشاره و خاطرنشان کرد: با الگوگیری از این خصایص می‌توان مسیر صحیح کار را به درستی پیدا کرد. کار برای معرفی شهید سلیمانی و تولید محتوا در این حوزه نباید محدود به عناوین موجود باشد. ما نیاز به تولید و انتشار حداقل ۱۰۰ هزار عنوان کتاب و ترجمه آثار به بیش از ۴۰ زبان زنده دنیا داریم تا حقیقت حاج قاسم را نه فقط به عنوان یک چهره انقلابی بلکه به عنوان یک شخصیت جهانی به دنیا بشناسانیم.

غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم در راهروی شماره ۱۸ بخش ناشران عمومی میزبان عموم مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس