ولایت باوری مهمترین شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، ولایت باوری را مهمترین شاخصه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این شاخصه باید از سوی علما، مسوولان و همه علاقمندان به انقلاب برای افراد جامعه بالاخص نسل جوان تبیین شود.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار “حسین معروفی” در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) آزادشهر و ششمین سالگرد شهید حاج “احمد غلامی” تنها شهید مدافع حرم این شهرستان بیان داشت: ولایت باوری حاج قاسم یعنی معرفت و شناخت آن سردار رشید اسلام نسبت به امام و رهبری و حرکت در راستا منویات آن بزرگواران.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای مدافع حرم بویژه شهید حاج احمد غلامی و سردار سلیمانی گفت: این شهیدان برای دفاع از دین خدا، کرامت امت اسلامی و ملت ایران جان خود را در طبخ اخلاص گذاشته و نثار کردند و عزّت، بزرگی و بازدارندگی را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

سردار سرتیپ معروفی افزود: یادواره شهدا مراسم بیان فتوحات نظام اسلامی یعنی عزت، شرف، بزرگی و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

وی تصریح کرد: شهیدان ما بالاخص شهدای مدافع حرم متعلق به یک خانواده یا شهر نیستند بلکه متعلق به یک همه ملت ایران و در مقامی بالاتر متعلق به جهان اسلام هستند چون برای عزّت مسلمانان جان خود را تقدیم کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز شهیدان ما نماد و شناسنامه واقعی ملت بزرگ ایران هستند و هرکس می خواهد ملت ایران را بشناسد باید زندگی شهیدان ما را مطالعه کند که در هشت سال دفاع مقدس اجازه تصرف حتی یک وجب خاک کشورمان و یا دست درازی به نوامیس ملت را به اشرار عالم ندادند.

سردار سرتیپ معروفی افزود: دشمنان پس از به نتیجه نرسیدن در کارزار جنگ هشت ساله، برای مقابله تمام عیار با حکومت و ملت ایران، گروهک تکفیری داعش را بوجود آورد اما باز این فرزندان اهل بیتی ایران و سردار سلیمانی بودند که مقابل این حربه استکبار ایستادند.

وی همچنین بابیان اینکه شهیدان ما بالاخص شهدای مدافع حرم زینت دین خدا، اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی بودند، اضافه کرد: ایمان واقعی به خدا و باور داشتن به وعده الهی، بصیرت، صبر در مصائب، ولایت باوری و صدق و اخلاص از مهمترین مولفه‌های زینت بخش شدن شهیدان است.

به گفته وی، شهدای مدافع حرم بالاخص شهید سلیمانی با نثار خون خود در دفاع از اهل بیت (ع)، ضمن بستر سازی برای ظهور امام زمان (عج)، نگاه امت اسلامی بالاخص برادران و خواهران اهل سنت را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انقلاب اسلامی تغییر دادند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس