گروههای جهادی یادگاری از مکتب سردار سلیمانی

مسئول گروه جهادی شهید بهنام محمدی درباره تاثیرات مکتب سردار سلیمانی بر گروه‌های جهادی گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت که این تفکری است که مرز نمی‌شناسد

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم،به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای اقاخانی مسئول گروه جهادی شهید بهنام محمدی در گفتگو با رادیو مقاومت گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت که این تفکر یک تفکری است که مرز نمی شناسد، آدم‌ها، سلائق و جریانات سیاسی را نمی‌شناسد. هر کسی که در این مملکت و برای اسلام کار می‌کند یا خارج از این مرزها وجود دارد ما وظیفه داریم به هم کمک کنیم. نه تنها مسلمان‌ها بلکه غیر مسلمان‌هایی هم که مظلوم واقع شده باشند، در قبال آنها مسئولیم و وظیفه داریم کمکشان کنیم. این رسالتی است که ما در گروهمان داریم و این را از حاج قاسم سلیمانی یاد گرفتیم.

وی افزود: اکثرا در گروه ما جوان هستند، افراد ما غالبا یا دانش‌آموزند یا دانشجو و یا در همین رنج سنی هستند. بعضی اوقات در گروهمان دانش آموزان ابتدایی هستند تا با این تفکر آشنا بشوند و آموزش ببینند برای آینده.بعضی از شرایط هست که در کشور اتفاق می‌افتد مثل سیل، زلزله و امثالهم که ما اگر در توانمان باشد می‌توانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس