یکی از سندهای سربلندی سپاه، تربیت انسانی چون شهید سلیمانی است

خطیب جمعه کرمان گفت: سپاه انسان‌های بزرگی را در درون خود تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی داده است که نمونه آن سردار سرافراز جهان اسلام شهید سلیمانی است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی خطیب جمعه کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه دشمنی‌ها و توطئه‌هایی که بر او وارد کردند و درگیر تحریم شدید است، همواره تمام تلاش خود را بر رعایت تقوای الهی در دنیا گذاشته است.

علیمرادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر بنیان تقوا بنا شد و در این راه شهدای زیادی جان خود را فدا کردند، ادامه داد: امام خمینی (ره) امام متقین بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه روشنی چشم اولیای الهی و پیغمبر خدا است.

علیمرادی با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه، ارتش و تمام نیروهای مسلح کشور مایه عزت و شرافت ملت و اسلام بوده و سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی است که ثمرات زیادی برای ملت داشته است.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی ماموریت ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که در این راه بسیار هم موفق بوده است، گفت: سند سرافرازی سپاه این است که امام خمینی (ره) فرمود “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه سند تداوم سربلندی سپاه فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند “شما فرزندان عزیز کشور هستید و از شما راضی بوده اما قانع نیستم” ادامه داد: سپاه انسان‌های بزرگی را در درون خود تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی داده است که نمونه آن سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس