شهید سلیمانی؛ شخصیت تقریبی جهان اسلام

معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج مستضعفین، در تبیین ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین و مهمترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مداحان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج مستضعفین، در چهارمین همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت گفت: انقلاب اسلامی از سوی یک قوم و یک مذهب به پیروزی نرسید، تمام اقوام به دعوت امام لبیک گفتند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در جنگ قومیت‌ها که یک نمونه از آن در کردستان ایجاد شد مردم ۲۰ ماه از تمامیت خود دفاع کردند و دشمنان را بیرون کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تأکید ‌کرد: دشمن شهید سلیمانی را شهید کرد و یک قلب را از کار انداخت اما قلب ۸۰ میلیون ایرانی قلب شهید سلیمانی شد و ۲۵ میلیون نفر زیر تابوت شهید سلیمانی ضجه زدند و این حماسه را نیز تمام اقوام و مذاهب خلق کردند و در فتنه اخیر نیز همین ملت با هوشمندی فتنه‌ها را کنار زدند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است، افزود: ما با اهل ‌سنت به حدی اشتراکات داریم که اگر بر آن‌ها تمرکز کنیم هیچ جایی برای بحث نخواهد ماند چنانچه طبق باور شهید سلیمانی با وحدت می‌توان قدرت نرم برای مسلمین تولید کرد که این یک قاعده‌ مسلم است.



دیدگاهی ثبت نشده است