نماینده مجلس شورای اسلامی؛ اولین مهمان غرفه مکتب حاج قاسم

«مالک شریعتی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نخستین ساعات بازگشایی نمایشگاه کتاب تهران از غرفه «مکتب حاج قاسم » بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
در میان انبوه ناشران عمومی که در سالن شماره 19 شبستان مصلی تهران گردهم آمده و میزبان اهالی کتاب و کتابخوانی هستند، غرفه «مکتب حاج قاسم» با ترکیبی از آثار، تصاویر و پوسترها جور دیگری بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را به سمت خود می‌کشاند، گویی اینحا جایی است برای همه آدم‌هایی که فارغ از هر گرایش و سلیقه‌ای، به واسطه تعلق خاطر به سردار دلها این غرفه را برای بازدید و خرید کتاب انتخاب کرده‌اند.
در ساعات ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه، غرفه مکتب حاج قاسم، مهمان ویژه‌ای داشت؛ «مالک شریعتی» نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در بدو ورود به نمایشگاه با حضور در این عرفه از آثار و محصولات ارائه شده بازدید کرد.
در این بازدید کوتاه که به همراهی «علی رمضانی» مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران صورت گرفت، مسئول انتشارات مکتب حاج قاسم، ضمن خوشامدگویی توضیحاتی را پیرامون آثار منتشر شده توسط انتشارات و نیز دیگر مکتوبات عرضه شده در نمایشگاه ارائه کرد.

لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب تهران از امروز 20 اردیبهشت ماه به مدت 11 رو ز از ساعت 10 الی 20 شب میزبان اهالی کتاب و دوستداران مطالعه است.



دیدگاهی ثبت نشده است