بازدید عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از انتشارات «مکتب حاج قاسم»

«عزت‌الله اکبری » عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در اولین دقایق آغاز به کار هفتمین روز نمایشگاه کتاب تهران، از غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، هفتمین روز فعالیت نمایشگاه سی و چهارم کتاب تهران و همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب شیعه، امام جعفر صادق (ع)، غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» روز شلوغ و پر رفت و آمدی را آغاز کرده است.

در نخستین دقایق صبح امروز «عزت‌الله اکبری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم حضور یافت و با توضیحات مسئول انتشارات در جریان تازه‌ترین آثار ارائه شده در نمایشگاه قرار گرفت.

وی در این دیدار در سخنان کوتاهی از شهید سلیمانی به عنوان شخصیتی یاد کرد که با عمل خود اسلام را عرضه کرد و بدون شک این سیره و روش امروز برای همه اقشار بویژه نسل جوان موثر خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مکتب حاج قاسم جامع صفاتی همچون اخلاص، شجاعت، مردانگی، انسان‌ دوستی و … است و تلاش دست اندرکاران این مکتب برای زنده نگه‌داشتن و ترویج این مکتب اقدامی ارزشمند دانست که در شرایط هجمه بیرحمانه‌ رسانه‌ها می‌تواند پاسخگوی نیاز قشر جوان باشد.

انتشارات مکتب حاج قاسم امروز با حال و هوایی ویژه میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.



دیدگاهی ثبت نشده است