رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم:

مکتب حاج قاسم همان مکتب ولایت فقیه است و همه باید تابع اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم

سردار محمد شیرازی با حضور در غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم اظهار داشت: کارهای خوبی در بنیاد مکتب صورت گرفته اما ما اول مسیر هستیم و کارهای زیادی مانده که انجام نشده است، بنیاد مکتب حاج قاسم باید در حوزه کودک و نوجوان فعالیت بیشتری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری در بازدید از غرفه بنیاد مکتب حاج قاسم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: شهید سلیمانی جوانی از محله قنات ملک استان کرمان بود و حرکتی را پیش از انقلاب آغاز کرد و در دوران پس از انقلاب فعال‌تر شد.

سردار شیرازی ادامه داد: شهید سلیمانی پس از بلوغ در دوران دفاع مقدس در منطقه کرمان فعالیت‌های زیادی داشت و اعلام آمادگی کرد و با عنایت رهبر معظم انقلاب به تهران آمد و در نیروی قدس سپاه پاسداران اقدام به فعالیت‌های برجسته‌ای کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی با هدایت فرمانده معظم کل قوا و انگیزه بالا در میدان مقاومت قدم برداشت و هیچ زمان ترسی نداشت و در زمان حضور تکفیری‌ها در مناطق سوریه و عراق بلافاصله به یاری مردم این کشورها شتافت.

سردار شیرازی تاکید کرد: مقام معظم رهبری پس از شهادت حاج قاسم در منزل این شهید عزیزمان حضور پیدا کردند و فرمودند که” حاج قاسم عزیز ما از نفس خود عبور کرد و خداوند متعال محبت این شخصیت را در دل‌ها قرار داد “.

وی اضافه کرد: امروزه در ایران اسلامی جوانان توانمند و مجاهدی داریم که در صحنه‌های مختلف فعال هستند و خدمت می‌کنند.

سردار شیرازی به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: مکتب حاج قاسم همان مکتب ولایت‌ فقیه است و همه باید تابع اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: پس از شهادت حاج قاسم عده‌ای از روحانیون هندوستان را در منزل این شهید بزرگوار ملاقات کردم و گفتند که در یکی از شهرهای این کشور ما جلسه‌ای با حاج قاسم سلیمانی برگزار کردیم و مردم از مسیرهای بسیار دور در این جلسه حصور پیدا کردند.

سردار شیرازی با بیان اینکه همه ما نسبت به شهید سلیمانی تکالیفی داریم، خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس به تکالیف‌شان عمل کردند؛ امروز کشورمان با تمام توان در میدان است و انقلاب در گام دوم انقلاب به سرعت در حال حرکت است.

وی یادآور شد: ما زمانی به تکلیف‌مان عمل می‌کنیم که ببینیم نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده باشد.

سردار شیرازی درباره فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد مکتب حاج قاسم گفت: کارهای خوبی در بنیاد مکتب صورت گرفته اما ما اول مسیر هستیم و کارهای زیادی مانده که انجام نشده است.

وی با بیان اينکه در حوزه کودک و نوجوان کارهای بیشتری باید انجام شود، تاکید کرد: از نیروها و دوستان و فعالین حوزه دفاع مقدس بیشتر بهره برده شود تا خاطرات آنها استفاده و به کتاب تبدیل شود.

سردار شیرازی با بیان اينکه کتاب تاثیرات زیادی در مخاطب دارد، خاطرنشان کرد: کتاب‌خوانی امروز ترویج پیدا کرده و مقام معظم رهبری به خواندن کتاب توصیه دارند.



دیدگاهی ثبت نشده است