ویترین مشترک با دیگر ناشران؛ ابتکاری ارزشمند /ترجمه آثار را در دستور کار قرار دهید

«سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت با تقدیر از تولیدات محتوایی مکتب حاج قاسم، بر ضرورت ترجمه و توجه به مخاطب بین‌الملل تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، پرونده هفتمین روز کار نمایشگاه سی و چهارم کتاب کم کم بسته می‌شود، در میان بازدیدکنندگان آخرین ساعات غرفه، چهره «سید احمد عبودتیان» به چشم می‌خورد؛ دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت.

عبودتیان پس از بازدید از غرفه و مشاهده تازه‌ترین آثار انتشارات، در اهمیت کار سازنده برای معرفی مکتب شهید سلیمانی نکاتی را یادآور شد.

وی با وام گرفتن از این جمله رهبری که «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» به فعالان مکتب حاج قاسم و دیگر دست اندرکاران فرهنگ مقاومت این نوید را داد که هر فعالیتی در این زمینه در وزنی برابر باشد همان شهادت است.

به گفته عبودتیان، تولید محتوا با محوریت شخصیت‌هایی همچون شهید سلیمانی امری ارزنده و نیاز جامعه امروز است اما باید مخاطب بین‌الملل را نیز دریافت و در کنار تولید محتوا، با ترجمه آثار به زبان‌های مختلف به ترویج اندیشه و مکتب حاج قاسم در کیلومترها آنسوتر از مرزهای داخلی همت گماشت.

نکته دیگری که این چهره فعال سیاسی به آن تاکید داشت کارویژه بر اساس کلیدواژه‌ها و تعابیری است که مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی به کار برده‌اند، در این صورت است که باب‌های جدید تحت هدایت رهبری برایمان گشوده خواهد شد.

دستیار رئیس جمهوری در امور مردمی‌سازی دولت در بخش پایانی این گفتگو از فرمانده شهید قاسم سلیمانی به عنوان چهره‌ای مردمی و متعلق به عموم ملت یاد کرد و اظهار داشت: تعبیه ویترین مشترک انتشارات مکتب حاج قاسم با دیگر ناشران، ابتکاری ارزشمند است. انحصار طلبی بلایی است که برخی موسسات نشر آثار بزرگان به آن گرفتار شدند و اکنون وظیفه فعالان مکتب این است که ضمن حراست از تحریف شهید سلیمانی، ویترینی هم برای حضور دیگران باز کنند.

 



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس