‍  شهید سلیمانی، سایه تهدید داعش را از سر کشور کم کرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همین باور، تفکر و الگوی شهید بروجردی در جبهه‌های غرب توانست ضمن غلبه بر داعش، سایه تهدید آنان را از سر کشور نیز کم کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گردهمایی رزمندگان و یادواره استانی شهدای غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید با خداوند معامله می‌کند و تمامی هستی خود را تقدیم انقلاب و اسلام می‌کند و در ازای آن بهشت را به دست می‌آورد، شهادت معامله فردی یک مجاهد و مومن است و نقش شهدا نقش ارزشمندی است. شاید پررنگ‌ترین نقش شهید و شهادت حرکت امام حسین علیه السلام در کربلا است. شهادتی نمادین در دفاع از دین و اسلام که جلوی انحراف اسلام را گرفت.

سردار جلالی با بیان اینکه شهید در راه آرمان و هدفی متعالی گام در راه جهاد می‌گذارد، تصریح کرد: اولین هدف شهدا دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ تمامیت ارضی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه شهدا، افتخار ملی ما و متعلق به همه ملت ایران هستند، تصریح کرد: می‌بینیم که در تشییع شهدا مانند شهدای گمنام، چه جمعیت میلیونی به میدان می‌آید. این نشان می‌دهد که ماموریت این شهدا تمام نشده است. وقتی می‌گوییم شهدا زنده‌اند یعنی هدف، منطق و راهش زنده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شهید بروجردی که به مسیح کردستان در میان مردمان کرد مشهور شد، یک لر بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، صداقت، شجاعت و دلیری در بیان رهبری معظم انقلاب در قامت شهید بروجردی مشاهده می‌شد، که هم مردم شناسی عمیق و هم دین شناسی فهیم بود.

سردار جلالی با اشاره به حضور حماسه آفرینی رزمندگان دهدشتی و گچسارانی در جبهه‌های غرب و سردشت، تصریح کرد: تجربه جنگ نامنظم در جبهه غرب در دوران دفاع مقدس، به رزمندگان مقاومت در نبرد با داعش در سوریه و عراق بسیار کمک کرد.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همین باور، تفکر و الگوی شهید بروجردی یعنی اهمیت دادن به مردم، جمع آوری و ساماندهی آنان و به پشتیبانی مردمی، توانست ضمن غلبه بر داعش، سایه تهدید آنان را از سر کشور نیز کم کند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس