فرمانده کل ارتش در گفت‌گو با مکتب حاج قاسم:

ماحصل اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت به شکل چشمگیری در فلسطین جریان دارد

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ماحصل اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت به شکل چشمگیری در فلسطین جریان دارد، گفت: بسیاری از افتخارات و حماسه‌ها در جبهه مقاومت متاثر از  تدبیر، مدیریت و وجود حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، «سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در گفت‌وگویی درباره شعار کمپین چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیاری از افتخارات و حماسه‌ها در جبهه مقاومت متاثر از  تدبیر، مدیریت و وجود حاج قاسم سلیمانی است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه  اوج نام منطقه غزه و تحولات فلسطین در حال رقم خوردن است، قدرشناسی بجایی بود که در چهارمین سالگرد این شهید عزیزمان با عنوان شهید القدس یاد شود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بود و اصلی ترین ماموریت‌اش بزرگ کردن فریاد مظلومیت و اقتدار فلسطین بود و در این راه نیز موفق شد.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه ماحصل اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت  به شکل چشمگیری در فلسطین جریان دارد، خاطرنشان کرد: معتقدیم که شهدا پس از شهادت زنده هستند و کارهای بزرگتری می‌کنند.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس