هر جاایستادگی و‌مقاومت‌کردیم، به‌موفقیت‌رسیدیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته نشان دادیم که هر جا ایستادیم و مقاومت کردیم، به موفقیت رسیدیم.

به گزارش بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امروز ۱۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز ورود امام بعد از چندین سال تبعید به کشور است. امروز روزی بود که امت انقلابی و متدین ایران عزیز ما امام خودش را در جوار شهدا به آغوش کشید

دیدار امام و امت، تاریخی‌ترین لحظه برای همیشه ایران اسلامی بوده است. از اینجا باید به روح شهدا، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافعین حرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درود بفرستیم. در واقع شهدا بودند که با خون خود انقلاب اسلامی ایران و کشور عزیز ما را در سایه امنیت قرار دادند و ما باید در مسیر انقلاب، اسلام، راه امام و تحت تدابیر مقام معظم رهبری به مسیر حرکت مان ادامه دهیم..

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین باید درود بفرستیم بر روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره)، امامی که برای غیر خدا هیچ کلامی نگفت و هیچ گامی برنداشت، امامی که در عصر مظلومیت دین و معنویت چه در جهان اسلام و چه در این کره خاکی که تحت سیطره کمونیسم و امپریالیسم بود، با تکیه بر خداوند و سنت‌های الهی از درون حوزه‌های علمیه قیام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ۴۴ سال گذشته نشان دادیم که هر جا ایستادیم و مقاومت کردیم، به موفقیت رسیدیم.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس