آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی، تصویر حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم را سانسور می‌کنند

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به ادعای آزادی بیان در امریکا گفت: در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌های واهی، تصویر حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم یا سپاه پاسداران به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریسم جهان را سانسور می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم به نقل از تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با اشاره به تحریم خبرگزاری و چند رسانه ایرانی دیگر از سوی آمریکا، گفت: این اقدام نشان‌دهنده سیاست دوگانه آمریکا در برخورد با آزادی بیان و رسانه‌ها است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در حالی ادعای آزادی بیان دارند که رسانه‌های مستقل و مخالف سیاست‌های خود را تحریم و محدود کرده و همزمان میلیاردها دلار به رسانه‌های ضد ایرانی و حامی تروریسم و خشونت کمک مالی می‌کنند

سخنگوی دولت بیان کرد: البته اینکار مسبوق به سابقه است و قبلاً هم شاهد بودیم که شبکه‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را از پخش ماهواره‌های جهانی حذف کردند.

بهادری جهرمی گفت: آنها در شبکه‌های اجتماعی هم به بهانه‌های واهی، تصویر حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم یا سپاه پاسداران به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریسم جهان را سانسور می‌کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این در حالی است که همچنان اهانت به قرآن کریم و توهین به مقدسات میلیاردها مسلمان به بهانه آزادی بیان صورت می‌گیرد و هیچکس مانع انجام آن نمی‌شود.



دیدگاهی ثبت نشده است

فراخوان کنگرۀ ملی شعر شهید القدس